assalamualaikum . call me tieya k . wlcme to my blog ! hoyeh hoyeh !! HAHA . pape je la . ak sje je sukasukisukusokoseke wt blog ! haha . cm gmpang en . whatever la weyh . da bce pndai2 follow! hah ! hg tak suka ka ! ade ade ade ?? ade ak kesa ? hoho ! pdn muke kau ! story bout myself my life my n my ..my ape nth ! haha . nnx ak la nk ckp pe . blog ak ke blog kau ! AHAH ! watever la weyh !
ouh ! my relation is the end ! :((


hubungan ak da berakhir dgn si dia iaitu asyraf daniel .
i wan he noe that i luv him so much . but...........
i cant do what he wan .i made a good decision for me and him.
I think our relationship is not compatible.
for now i hope we can be fwen 4 eva .
that i think da best way :')
 

No comments:

Post a Comment

ouh ! my relation is the end ! :((


hubungan ak da berakhir dgn si dia iaitu asyraf daniel .
i wan he noe that i luv him so much . but...........
i cant do what he wan .i made a good decision for me and him.
I think our relationship is not compatible.
for now i hope we can be fwen 4 eva .
that i think da best way :')